onsdag 9 mars 2011

Nionde vågen

Godkväll,

Dethär är dagen då Mayakalenderns nionde och sista våg inleds, enligt Maya-forskaren Carl Calleman. Nionde vågen är den som lyfter eller förändrar vårt medvetande till unity consciousness eller enhetsmedvetande, och jag måste ju säga att det är precis det jag känner håller på och hända. Det har i själva verket hållit på ganska länge, men nu känns det faktiskt som om det blir mer konkret. Jag fick just intuitiva tankar till mig som sa att jag ÄR nionde vågen, att jag inte ska se den utifrån på något sätt utan förena mig med den, för dess energi finns redan i mig. Och säkert i många många andra också. Tiden är mogen för den, och alla är vi delaktiga.

Det är nu det är viktigt att se bortom enskilda tankar, känslor och yttre surr för att kunna se helheten, enheten ja verkligheten. Genom att vara i hjärtat är vi säkra, och på rätt ställe i dessa transformerande tider.

You are the wave! Dont pretend you're not!
Önskar er en glädjefylld inledning på nionde vågen! :)

-S

1 kommentar: