onsdag 2 mars 2011

Mars

Hejsan,

Vintern börja släppa sitt starka grepp om Norden och äntligen börjar vi känna av lite mildare väder. När det är väldigt kallt känns det - för mig - som om väldigt finstämd energi infinner sig på jorden, och på ett sätt har jag njutit av den. Fast jag frusit också. Nu verkar plusgraderna komma igen och jag blev sjuk. Känns som jag måste hinna ikapp mig själv lite, lokalisera mig själv s a s.

En bra länk just nu är denhär, som påminde mig om att allting bär sitt eget ljus som vi kan connecta med. Allt och alla är ljus, och det är inte bara det vi fysiskt rör utan det vi ser, med vår blick, det ljud vi hör och den luft vi andas. När vår energi, eller vårt ljus, möter dess ljus händer något fint. Vi inser att vi är ett och samma.

Ha en underbar mars månad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar