lördag 15 januari 2011

Little Grandmother

Godkväll,

Vill ikväll skriva lite om Kiesha Crowther "Little Grandmother". Hennes budskap har snabbt nått stora mängder människor, via youtube, facebook och i och med hennes resor runt om i världen. I vinter har en hätsk kampanj mot henne pågått. Det sägs att i princip allt hon säger är lögn och påhitt. Jag har alltid känt i mitt hjärta att hon är genuin och vet vad hon talar om, men många har blivit villrådiga. Kiesha själv har undvikit att uttala sig i rumban, men nyligen har hon berättat (på www.littlegrandmother.net) att hon kan bevisa att allt som sagts är lögn.
Hon är just nu en stor inspiration för mig, men samtidigt en vanlig människa, tjej som råkar tala ovanligt klart. Alla är vi pusselbitar i den stora helheten, så kom ihåg att lyssna inåt på samma gång som utåt.

Lyssna på Kiesha här!


På youtube finns många fler om man vill lyssna.

Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag tycker också det nya året känns ljusare på alla sätt och vis (skrev det just på min blogg). Speciellt november var tungt för min del "utan orsak" - i "dessa kretsar" kan jag säga att jag vet att jag jobbade med en massa känslor som steg upp. Men i december lättade det redan. Har inte hört om negativt om Little Grandmother, det är ju synd - och typisk reaktion av rädsla! Sanningen håller nog i längden! Jag prenumererar förresten på kanaliserade texter via Pirjo Laine - där kommer än ibland (mycket sällan) texter av Karen Bishop - vet inte riktigt vilken väg. På min blogglista "Adonai" finns länkar till de kanaliserade meddelandena. Ha ett jättefint 2011! Kram!

    SvaraRadera
  2. Hejsan,
    Roligt att höra av dig! Hoppas 2011 blir riktigt bra för er. Ja, jag får också mejl när Karen Bishop skriver, men det är sällan numera. Ska kika på din blogglista. Kram!

    SvaraRadera